Bästa dukhållarna!

Äntligen fick jag tag på några fler av de bästa dukhållarna! 
Fast jag gjorde helt fel först. Jag gick runt i affärer i Årjäng och Töcksfors och beskrev vilka dukhållare jag ville ha. Men ingen butik hade dom. 
Förklaringen är att de här är inte gjorde för att vara dukhållare, de är lim-tvingar!! Fast vi har haft såna som dukhållare i många år. Nu hade flera gått sönder och vi behövde nya. Roland fick se dem när vi var på Jula i Töcksfors. Nu är vi i alla fall utrustade igen här hemma, på Liane och i sommarhuset. Med dem i hörnen så blåser ingen duk bort från utebordet.

Kommentarer
Postat av: znogge

Inte så diskreta kanske men så länge de fungerar så! Vi kör duklöst och har bara tabletter. Det funkar bra också.

Svar: Våra vaxdukar är också ett skydd för vinterns väder!
Inga Magnusson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback