Långpromenad med min tax Seffrin idag!

Seffrin  är så fin!! Det är trevligt att gå med honom. Han stannar när jag säger till och han slutar dra när jag säger "Det räcker", det blir bekvämt. Fast jag har förstås icebugs så jag slipper riskera halkolyckor. Vädret var fantastiskt, sol och vindstilla. Solen värmde till och med lite tyckte jag. Sakta och lugnt blev det en lite längre promenad med små pauser. Seffrin hade vittring på rådjur norrut och ville kolla med näsan ibland. 
 
 
 
 
 
Bäckarna är frusna och bildar mönster i terrängen.
 
 Tacksam är jag att vi bor så fint! Och jag hade kontakt med Roland som jagade hare med Disco och som var nöjd med honom idag! Riktigt roligt! Sen for vi ut till sommarhuset, mer om det imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback