Fin dag i sommarhuset vid Östra Silen!

Det var fint idag vid sommarhuset. Härlig utsikt från uteplatsen med solsken och vindstilla. Isen är här drygt en decimeter så det funkar med pimpelfiske och spark. Vi får  bilder från  vänner som åker långfärdsskridskor också. Perfekt just nu fast inte vår grej! 
 
 
Fika förstås vid värmande eld. Det var så där - 6 grader så det behövdes värmekälla.
 
 
Jag gick en tur med tax Seffrin på vägen i solskenet!
Det är ju spännande att försöka med pimpel. 
 
Fast det blev inget idag, inte så länge försökt heller. 
 
Lite farligt att gå utan dubbar, jag har förstås mina Icebugs, men de var inte riktigt hundra heller på den här hårda kärnisen
 
 
 
 
 
Nu är det inget öppet vatten här i viken, men gissar att det fortfarande inte är fruset ute vid Egenäs.  Vi bor så vackert, jag är tacksam över naturupplevelserna det ger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback