Swix blå!!

Lite av nostalgitripp, jag hittade skidvalla  i städskåpet, en klassisk Swix blå. Försökte valla mina skidor med den  igår. Gnodde mitt under skidorna och tänkte att jag skulle få något sorts fäste så jag kunde åka i uppförsbackar och inte bara saxa mig fram. Fast det blev ingen effekt, det var lika bakhalt  som förut. Kanske  för gammal valla, den är nog minst 35 år. Vore väl rimligt om det finns ett bäst före datum på skidvalla också. Jag får ta tag i det här med valla och stavar nästa skidperiod, om det blir någon nästa. På tisdag ska det tydligen bli varmt och senare en massa snö och regn, så idag måndag kan vara sista skidåkardagen den här gången. .

Kommentarer
Postat av: znogge

Något säger mig att vallan kanske gjort sitt även om den förvisso håller länge :D

Postat av: Therese

Vallor blir inte för gamla, men den vallan var nog några grader för ”kall”😊

2021-01-20 @ 18:47:15
Postat av: Therese

Vallor blir inte för gamla, men den vallan var nog några grader för ”kall”😊

2021-01-20 @ 18:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback