En överloppsgärning i Corona-tider?

Vi har ju inga gäster. Vi träffar inte goda vänner inomhus. Så vitt jag vet  har ingen använt vår gästhandduk på nästan ett år! Den var fortfarande helt ren men kanske lite dammig.
;- )) Jag bytte i alla fall ut den mot en ny!  Vi lever i märkliga tider.  
 
 Umgås inomhus gör vi alltså inte, trist är det, ses utomhus ibland, men det blir inte detsamma. Det finns sånt jag skulle behöva göra, besöka frissa, tandläkare, hälsovård och optiker. Men det får vänta, vi håller oss så isolerade som det är möjligt för att undvika smitta. Hoppas Corona-eländet går över.
 
Imorgon bitti lägger jag ut fantastiska foton som äldsta barnbarnet i Umeå, Moses, har tagit i Fengersfors. Jag har lov att göra det.

Kommentarer
Postat av: Znogge

Kommer bara vaccineringen igång rejält men den går tyvärr i snigelfart...

Svar: En kommun i Värmland har fixat snabba vaccineringar för man har en lista att direkt beta av när man får vaccin över, slänger inget! Vore ju enkelt att göra överallt. Men det här är så amatörmässigt hanterat utspritt på regioner och kommuner.
Inga Magnusson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback