Semper har förstört brödet!

Brödet ovan har varit mitt favvobröd i många år, alltid  två rostade skivor varje morgon till frukost. Det var ett luftigt, fluffigt bröd som blev frasigt i rosten, ingen speciell smak, gott till allt pålägg. Det såg ut som bilden ovan. Men nu finns det inte längre 
 
Nu finns plötsligt inte mitt bröd längre att köpa i butik. Semper har gjort om receptet på mitt favvobröd, proppat det fullt med fiber för att nyckelhålsmärka. Det är nu kompakt, tjockare skivor och man får tugga länge innan det slinker ner. Isch! Som tuggummi! Ser numera ut som förpackningen här ovan.  Om någon har ett lager kvar att det gamla glutenfria vita formbrödet så är jag spekulant! : - )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska kolla vad det är vi har

Svar: Tack!
Inga Magnusson

2020-11-04 @ 14:03:09
Postat av: Lena

tyvärr hade vi inte det heller för visst är det fryst ?

Svar: Ja det är fryst! Va synd, men tack för att du kollade!
Inga Magnusson

2020-11-04 @ 23:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback