Ljungbrist har det varit!

Jag brukar försöka ha några ljungväxter ute under vinterhalvåret. Färgerna lyser upp runt huset. Frågade några gånger i butiker och på handelsträdgårdar och blomsteraffärer både här i Årjäng och i större orter i vårt län.  Men ljungen var slut överallt. Har jag aldrig varit med om förut. Det kan väl inte ha med Corona att göra. Till slut, i en oansenlig liten Coop-affär i Åmål hittade jag mina ljungar. Så var det problemet löst. ;- ) 
 
F.ö. så mår tax Seffrin mycket bättre. Tror han var i stort sett smärtfri hela dagen igår med den nya medicinen. 
 
Och idag är det fredag den 13:e! Olycksdagen!  Bäst att hålla sig stillsam.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej Inga!
Jag är på jakt efter en grillplats under tak där några kollegor kan träffas och ha ett julmingel: Jag hittade då din sida och undrar om ni hyr ut er fina grillplats? Om ja, var finns den?

Svar: Hej! Roligt att du sett vår grillplats! Vi använder den mycket och eventuellt får vi barn och barnbarn på besök i huset under helgerna så vi kan inte hyra ut den. Ha en trevlig helg!
Inga Magnusson

2020-11-13 @ 15:19:46
Postat av: Znogge

Så skönt att Seffrin mår bättre i dag. Det tyder på att den nya medicinen har god effekt.
Här har det funnits lika mycket ljung som vanligt men nu börjar säsongen ta slut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback