Funkar än!

 
Nu har uven fått bevaka bryggan ett par veckor. Och det funkar. Det är ingen fågelspillning där. Tidigare var det stora högar. En gång när jag gick hit så satt fem skarvar på bryggan. De lämnar spår efter sig. Nu vågar sig inga fåglar till bryggan för uv-bulvanen vaktar den.
 
Bara som parentes, vi har ingen hemtelefon. Efter ett antal samtal med Telia så kom dom på att det är fel på den nyinstallerade apparaten på väggen. Det har enligt dem varit problem med just den här modellen. Många har alltså varit utan fast telefon.  Så det ska komma en ny.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas att du får hjälp med att få igång hemtelefonen snart, det låter då allt som att du verkar ha fått hjälp av mina kollegor. Om det skulle knasa mer för dig, skicka oss gärna ett meddelande på Facebook så hjälper vi dig där 😊

Under tiden passar jag på att önska dig en fin helg Inga!💜

/Alva Fredheim
Telia Kundservice


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback