Premiär för hemkört från Ica Sillerud!

 
Idag  fredag var det premiär för oss med att få varor  hemkörda från Ica Sillerud. Vi beställde igår. Helt perfekt bekvämt och Coronavänligt att slippa gå i affärer. Lena kom med grejerna. Dessutom är butiken ombud för två andra försäljningsställen så vi sparade in tre  besök med  shopping. Betala kan man göra kontant eller med swish eller med kort. 
 
Ur kassen sticker det upp en tidning, Sköna Hem! Roligt att jag kunde få den med, fast det är en tidning som jag normalt inte köper. Men i det här numret är det ett långt reportage om den duktig åmålstjejen, Sophia Björnsdotter, som jobbar med inredning. Hennes mamma Gunilla K. är min vän och facebookvän sedan många år. Hon och jag kämpade oss igenom en lärarutbildning tillsammans. Jag fick alltså lite förvarning om just den här tidningen. Ska bli roligt att läsa.
 
 Det blir säkert fler gånger vi väljer hemkört!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback