Nysäters Hem- och Antik idag!

Jag fick strosa omkring på Nysäters Hem- och Antik under tiden Roland hämtade rökt rådjurskött hos Frank. Njutbart!! Det är massor av fina saker, rent och fint, inget damm.  Jag är väldigt förtjust i deras guldspeglar. Tyvärr har jag redan köpt flera stycken, har inte väggar till mer sånt. Men det går alltid att dregla över de fina som hänger här
 
I grenen från taket hängde fjärilar och ballerinor.
 
 Tavlan på väggen utgår jag från är en kopia av något slag, annars blir det hög försäkring. Dukningarna är kanonfina och alla olika.  Det är mästerligt gjort! Men han som gör dom försäkrar att han är inte utbildad på konst och dekoration utan på ekonomi! ;- )  En naturbegåvning alltså!  
Man har begränsat öppet nu utanför säsong, tror det är fredag - lördag - söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback