Vår i Åmål!

Så här var det vid  Berga Bistro i Åmål igår!! Lökarna på god väg. Och det var riktig vårvärme i luften, bortåt + 10 grader tror jag. 
 
Fast jag kämpar för vinter och köpte några åklappar på Returen. Håller tummarna att vi får snö på sportlovet då vi hoppas få besök av barnbarn
Och så var jag förstås på det bästa Åmål har; en riktig bokhandel, välsorterad och fin.
 
Idag har jag en helt oplanerad dag framför mig, fredag! Det är ju pensionärers privilegium, känns fortfarande lite ovant efter ett liv som varit proppat av plikter och aktiviteter. Men numera har jag en lista på kylskåpet med sånt som behövde göras, bl.a. döstädning, så det kan det bli, inte så tråkigt som det låter, ofta nostalgiska resor  i minnenas skrymslen. ;- )
 
Roland jagar hare hos goda vänner i Snarkil tror jag, jag brukar få rapporter under dagen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback