Julfint hos hundarna!

Tax Seffrin och hamiltonstövare Disco har ju flera liggplatser, för dagen, för natten och ute.  Igår blev det städning hos dem och tvätt av överdrag.  Det funkar bäst att ha täcke med påslakan som liggplats.  Det är förhållandevis lätt att tvätta bara påslakan och istället för  tjocka filtar. Jag köper både täcken och påslakan på second hand åt dem. Igår gjorde jag lite julstädning hos hundarna  och tvättade i maskin. Det mesta går att köra i 60 grader och det behövs så att det blir rent. 
 
 
 
Nu ser det prydligt ut inför helgen och känns helt rent. Det är alltid lite fnysande och krafsande med nytvättade bäddar, de luktar annorlunda, men funkar  efter en stund.
 
(Beklagar reklamen nedan, den är inte mitt påfund och jag har ingen förtjänst på den)

Kommentarer
Postat av: Znogge

Julfint även hos hundarna då precis som det ska vara :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback