Böcker bortskänkes!

Jag har plockat ut några böcker som ska bort. Det blev inte så stort tomrum i bokhyllorna och jag har 7 Billyhyllor fulla med böcker! Jag har i alla fall börjat. Nu visar jag dem här på blogg och facbook. Om någon vill ha en bok så skänker jag bort den. Jag kan inte skicka böcker men den som vill får komma och hämta eller ordna transport på något sätt. Jag märker upp önskade böcker med namn, det är ingen brådska att hämta. Om någon av mina barn vill ha en bok så har de företräde förstås. Önskemål om bok kan skickas på messenger eller mail eller telefon eller på annat sätt. Det som blir kvar lämnar jag till second hand någonstans. Tänkte bli av med en bokhylla åtminstone.
 
Första lådan den här omgången!
 
Här är första böckerna ut. 
 
 
 
 
Alltid något!
 
 

Kommentarer
Postat av: znogge

Hur många gånger läser man om en bok? Ytterst få så vi rensade ut rejält. Böcker har inget andrahandsvärde tyvärr.

2020-12-19 @ 22:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback