Årets julklappar blir så här!

Årets julklappar hamnar förstås här hos Posten för vidare transport till barn och barnbarn! Vi skickar det ena efter det andra! Tur att posten finns, men när jag ser berget av paket bakom kassan i vår närbutik så undrar jag förstås om det hinns med. Först så ska ju många grejer skickas efter istället för att köpas i butik, det blir paket. Sen ska de packas och skickas till ättlingarna. Det blir nya paket. Och någon ska se till att paketen hamnar på rätt ställe inför julaftonen. Vi håller tummarna att allt ska hinna fram före julafton och är tacksamma att det finns Post hos oss på Ica Nära Sillerud. 
 
(Beklagar reklamen nedan, den är inte mitt påfund och jag tjänar inget på den!)

Kommentarer
Postat av: Znogge

Det skickas ovanligt många paket i år och jag är inte säker på att Postnord har resurserna som krävs men jag hoppas jag har fel...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback