Kyla huvudet i bastun!

Smart idé är det, flitigt använd! När man blir  för varm om huvudet i bastun så kan man doppa de här tovade hjälmarna i kallt vatten och dra på sig. ;- )) Dom här börjar bli slitna, jag skulle gärna köpa  nya om det finns någonstans. Tips mottages!
 
De närmaste dagarna verkar vara intecknade med trevligheter. Idag en långtur,  kanske besök på utställning och Roland vill åka tvåhjuling om vädret är vackert. Imorgon  hoppas vi på liten båttur med Arrendator-O och fru Tina.  Lördag räkfrossa på Stationscafét. Och på tisdag ett spännande växtutbyte i andra änden av vår kommun. Men som sagt, allt hänger på att det blir vackert väder så vi kan umgås utomhus med corona-avstånd.

Kommentarer
Postat av: FREEDOMtravel

Smart grej! Jag har aldrig klarat att bada bastu (klarar hetta dåligt, kanske pga migrän). En sån där hjälm skulle kanske vara nåt! :)

Postat av: Znogge

Vilka trevliga dagar som väntar. Bastu badar jag icke så något tips har jag inte.

2020-08-06 @ 09:40:57
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback