Hösten kommer med stormsteg!

Det var ingen tryckande värme i morse! Och då bor vi ändå på en plats som brukar vara lite varmare än omgivningen, det kan ha varit nära noll  på sina håll. Så skönt att hösten är på ingång, det är min favoritårstid. Jag gillar ju när rutinerna finns på plats, vi är mycket i skogen, luften är frisk och skön, ohyran börjar försvinna.  
 
Ikväll har jag bemödat mig med en rådjursrygg. Spännande att se om den funkar. Det är nästan två timmar i ugnen så den är redan inne. Vi ska ha en helg utan gäster, bara de sedvanliga plikterna. Hoppas det är nåt bra på tv annars får det bli Netflix eller nåt annat inspelat . Vi finner oss inte längre att kolla på dåliga program

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback