Discos favoritleksaker

En hel del leksaker går liksom åt och blir slängda för de går sönder. Disco  hanterar dem hårt, biter, river och skakar dem vilt. Men här är några favoriter som har hållit. De rosa grymt-grisarna är helt suveräna. Han fick en liten först  och sen den lite större varianten. Dem leker han mycket med varje dag och de har hållit, de grymtar till och med fortfarande när han klämmer på dem. Boll, boll i band och ett garntrassel som varit en giraff tror jag. En grej glömde jag att berätta om, det är den lilla bruna som ser ut som en pinne. Det kallas tjurmuskel och är en onämnbar del av tjur. Disco  tycker om när vi kastar iväg grejer så han får apportera. Biabädden är bra att ligga i inomhus.
 
Nu ska vi gå ut med hundar, Roland med valpen i skogen och ska bara promenera med lille taxen Seffrin. 
 
Vi har under dagen haft ärende uppe i Glaskogen. Det skriver jag om imorgon

Kommentarer
Postat av: Znogge

En sådan grymtgris har jag tittat på men våra hundar tar sönder dem på nolltid tyvärr. Lite synd för de gillar när de piper.

Svar: Va synd!
Inga Magnusson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback