Jag blir glad av att komma till Åmål! ;-)

 
 
 Jag har varit i Åmål idag och bytt till vinterdäck på bilen. Jag blir glad av att komma till Åmål. ;-) Vet inte vad det beror på, en fin gammal stad men inte så stor, vid Vänern. Men ett skäl är förstås att lilla Åmål har en stor och välsorterad bokhandel. Det finns inte många kvar så jag blir andäktig när jag kommer in i en sån. Jag lyckades förstås få med mig en rejäl kasse grejer hem. ;-) 
 
Fått tips om nytt ätställe där, Nygårds tror jag det heter, i industriområdet. Får vi testa nästa gång. Idag var det tänkt att vi skulle äta fläsk på lokal men Roland hittade på annat, så jag häckade vid kaffeautomaten på Toyota.. ;-))
 
Senare idag ska vi ringa och gratulera barnbarn som fyller åt. Imorgon blir det bilder från annat barnbarns teater på Waldorfskolan i Umeå och på lilla Lovis som tycker om träd. 
 
Nu ska vi åka på äting hos goda vänner 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback