Hösten är så fin!

Med färgerna och naturens stillhet den finaste årstiden tycker jag och har nog alltid tyckt. Sommaren är så full av aktiviteter, lite jäktig. Men med hösten kommer rutinerna tillbaka, ordning och reda. Det kan också bli en brasa i skogen med grillkorv och kaffe.  Här en god vän på pass. 
 
Fast min agenda idag handlar inte om skogen. Jag ska tillbringa en stor del av dagen i Karlstad och äntligen få min heldag på Lerinmuseet. Förutom Lars målningar så vill jag förstås se lärling Johannas och så de gästutställda  från en dalslandskonstnär; G. Suttner. Jag har en del av honom på väggarna i stugorna. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Själv tycker jag allra bäst om sommaren men visst kan hösten vara fin. I år har den dock inte imponerat utan det har bara blåst och regnat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback