Tulpaner med garanti funkar!!

Jag köpte ju tulpaner med fem dagars blomningsgaranti och tyckte det var spännande att se om det funkade. Och det gjorde det!!! Bilden ovan är faktiskt efter sju dagar och de blommar fortfarande. Funkar för mig som gillar lite bedagade tulpaner.
 
Så här såg de ut när de var nyinköpta.
Och så här såg lappen ut.   
 
Jag har nu köpt en ny omgång, får se om de också håller sig lika  länge. 
 
Igår kväll torsdag fick vi chans att skingra saknaden efter barnbarn Bill, Bobo och Robin. Vi var bjudna till goda vänner på Jarpere på räkfrossa. Det blev en trevlig kväll, även dotter M anslöt så småningom

Kommentarer
Postat av: Znogge

Ser tulpanerna ut så efter sju dagar är jag nöjd. Mer än nog svårt att begära.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback