Examen idag torsdag på hembygdsgården!

Ok, det blev inte solsken men visst var det tur med vädret ändå.  Det  blev inte  oväder som i natt, med störtregn och åska. Fint med sång o musik var det,  duktiga barn och duktiga ledare, fint arrangemang och en vacker plats. På bilden här har inte alla kommit än. 
 
Utsikten från hembygdsgården är fin ut mot Svensbysjön, men svårfångad där jag stod, fick hela tiden en soptunna ivägen. ;-) 
 
 Fin musik och sång var det.
 
På logen hade barnen ställt ut sina alster. Så roligt att se! Jag försökte fota så många som möjligt men missade en del fina saker för det var mycket folk och trångt. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilka fina alter! Träden gillar jag extra mycket och skulle mycket väl kunna tänka mig den uppgiften till hösten.

Svar: Håller med om att träden är fina! Man klipper ut stammen först. Drar sen med linjal raka linjer från den och får trianglarna, fyller i med färg!
Inga Magnusson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback