Disco-valpen idag midsommarafton!

 
Han har lekt ett par timmar på altanen idag på eftermiddagen! Lille skrutten, han är så fin. Det är så roligt att ha en valp, blir ju flera år emellan varje gång. Gäller att njuta nu som om varje gång vore den sista.
 Vi har varit på Silleruds hembygdsgård för midsommarfirande. Det var mycket folk, härlig musik, stångresning, dans runt stången och mycket prat med bekanta. Jag tog bilder och filmade. Fast jag lyckades hålla pekfingret för linsen så det blev inget.  Jag har ingen tur med tekniken så, det ena följer på det andra. Min mobiltelefon har bara tvärdött. Lär inte kunna fixa den förrän på måndag när Audio Video har öppet. Kanske nyttigt att träna på liv utan mobil.  Känns bara som det fattas något när jag inte hela tiden ska bära på den. 
Nu har vi förberett oss för knyte hos goda vänner. Med har vi Jansson o jordgubbar och tårtor och lite dryck. Roland har gjort tipspromenad och stång ska det bli. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback