Handledsvärmare är guld när man går med hund!

Jag har nog inte gillat handledsvärmare förut, inte förrän jag köpte de här av Bofab-Henrys fru. Hon är duktig hantverkare, väver, syr, stickar osv. Det fina med de här handledsvärmarna är att de är stickade av bomull och de är smala, går alltså in under jackärmen nertill. Bomull är bra eftersom jag inte tål ull så bra, det blir klåda, Och när man går med hund så kan det bli ett mellanrum mellan jacka och handskar när hunden drar i kopplet, det slipper jag med de här.  Jag använder dem  varje dag och ska beställa ett par till. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Låter väldigt praktiskt och bra. Själv tycker jag inte om att ha vantar eller handskar så det blir bara i yttersta nödfall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback