Röjer...

... gör Roland varje dag, här och där med motorsåg eller röjsåg eller nåt. Och han tycker om det här jobbet.   Det finns en hel del som behöver tas bort. Buskar och träd växer fort, ett par meter per år. 
 
 
 
 
 
Idag gav jag mig också i kast med röjande, med sekatören har jag  knipsat av torra växter framför huset.  Brukar göra det tidigare under sommaren men bättre sent än aldrig. Nu är utsikten prydlig. Fast svarthättan har surat, jag störde ju honom. Han har suttit i ett buskage en bit bort och tjickat. Jag har i alla fall fått bilder på honom, lägger ut dem imorgon.

Kommentarer
Postat av: Znogge

Så flitiga ni är!

Svar: Ha ha… tempot är lugnt och vi vilar middag! ;-)
Inga Magnusson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback