Kräft- och födelsedagskalas igår kväll!

Det var vi bjudna på igår kväll. Det är första kräftorna den här säsongen för vår del. Det blev en glad kväll med allt som hör till, visor, snapsar (fast dom hoppar jag över, gillar inte smaken), mössor, haklappar.
 
Och efter kräftorna fick vi smarriga tårtor. Den här är himla god och glutenfri, så lyxigt för mig.
Det blev inte så många bilder under kvällen, jag lyckades glömma min kamera hemma.  Trevlig kväll med flera generationer!
 
Tidigare under dagen var jag på jobb i skolan. Fick ägna mig åt att byta arbetsplats och försöka lägga schema, hann tyvärr inte träffa några av mina mysiga elever. Men nästa vecka ska allt vara i ordning hoppas jag. Det ska bli roligt att komma igång igen efter sommarlovet. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilken god och trevlig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback