Konstrunda blev det igår påskdagen!

Det var sista dagen på konstrundan i Årjäng så vi tog en liten tur. Det är så många utställare så vi hann inte med alla, åt lunch tillsammans med sonfamiljen först innan de åkte hemöver.  Men vår första anhalt på konstrundan blev Kyrkeruds estetiska folkhögskola, där alla deltagare i konstrundan fanns med. En bra utställning med många olika. 
Det blev en tur till Gitta i Hagen för att kolla på allt fint glas hon gör.  Det var mer än någonsin tyckte jag mig se och nya figurer
 
Sen till Kerstin Wikeberg för att se hennes textila bilder. Flera hade jag velat ta med mig men jag har redan flera som Kerstin gjort så jag får hejda mig. Vi har få väggar också, ingenstans att hänga. Hos Gerd i Svensbyn var vi alltså också men redan häromdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback