Vi var i Åmål idag!

 
Stora hotellet i Åmål har suveränt fina jugendlampor! Överallt är de ! Vi åt lunch där idag när vi var i stan och bytte däck / gjorde service.  
 
Fika efter maten blev på XO bredvid. Ett fik med mycket gott kaffebröd. 
 
Lampor på XO! 
 
Jag orkade förstås inte den goda kakan med vispgrädde, men fick resterna med mig i en doggy-bag. Perfekt!
 
Nästa anhalt var second handbutiken, en stor en
 
Och jag lämnade en liten påse med onödigt porslin o glas.
 
Sen bjöd dagen på två ordentliga chockar, helt oberoende av varandra, men om den får jag skriva imorgon

Kommentarer
Postat av: Lena

Men vart är den secondhandbutiken, den måste jag missat ?

Svar: Inte så lätt att hitta. Ungefär så här. Jag kör förbi torget, rakt fram i nästa rondell, upp för backen, förbi besiktningen, förbi en stor bilförsäljare, när jag har hyreshus på höger sida så kör jag in till vänster på en väg där det står skyltat något med Åmåls kommun. Det är nog deras second hand och något lager för kommunens maskiner. Det ligger till vänster en bit ner på den här gatan, en röd länga-. Värt att besöka, den är stor. Dom hade fina skinnmöbler nu billigt
Inga Magnusson

2018-10-25 @ 18:47:57
Postat av: Znogge

Perfekt om andra kan få nytta av det som man inte längre behöver! Chocker lät dock mindre bra...

Postat av: Anonym

tack för vägbeskrivningen ,då hittar vi säkert

2018-10-26 @ 05:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback