Stackars lilla talgoxen! Fått foten i kläm!

Den här lilla talgoxen satt på samma ställe på altanen länge. Och han kollad uppåt hela tiden åt olika håll.  Först trodde jag att han hade flugit in i ett fönster och fått en smäll så han var vimsig. Men när jag tog bilden och förstorade så såg  jag hans dilemma. Han hade lyckats köra ner ett ben i en springa mellan altanbrädorna och fastnat där! När jag kollade igen efter så där fem minuter så var han borta, hade tydligen lyckats få med sig alla tår och klor och flugit iväg. Lille skrutten, bra kämpat!

Kommentarer
Postat av: Veiken

Åh den lille stackaren. Så bra att han kom loss. Annars hade du fått bli hjälte och hjälpa honom! ;)

Svar: Ja jag var beredd att gå och kolla honom efter 5 minuter, men då var han ju borta! Jag slapp bli hjälte den här gången! ;- ))
Inga Magnusson

Postat av: FREEDOMtravel

Men stackarn! Tur att han kom loss! :)

2018-10-29 @ 18:34:37
URL: http://www.freedomtravel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback