Stackars vegetarianer!

Jag som gillar kött och fisk och fågel på tallriken brukar med automatik titta bort från de vegetariska alternativen när vi äter ute. Men jag gjorde ett undantag häromdagen när vi käkade på Nyängen. Rödbets- och halloumibiff lät gott och rödbetor är ju supernyttiga så jag beställde det. Men jag blev besviken, det var inte gott alls. Det var tämligen smaklöst och konsistensen var geggig. Stackars vegetarianer! Nästa gång vi drar österut så blir det julbord på Ikea, massor av kött och fläsk! Det har börjat.

Kommentarer
Postat av: Veiken

Jag håller med dig till 100%. Det är självvalt att vara vegan eller vegetarian. Århundradets modenyck!

Postat av: Znogge

Det säger nog mer om kocken än den vegetariska kosten misstänker jag. Vi har alltid ett vegetariskt alternativ på skolan och det är mycket vällagad och god mat. Med andra ord så väljer jag det ganska så ofta faktiskt.

2018-11-19 @ 11:41:45
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback