Värmskogs berömda räkmackor!

Igår torsdag tog vi en tur till Värmskogs berömda kafé med de enorma räksmörgåsarna. De är verkligen jättestora och smakar bra. Det är mycket folk där hela tiden
Man sitter fint också, ute eller inne med utsikt över sjön Värmeln
 
Många väljer att åka motorcykel hit eftersom vägarna inbjuder till det.
 
Utesittplatser precis vid vattnet.
 
Kö hela tiden är det, men den rullar på. 
 
Vid Skasåsbron var grönskan magisk!
 
 På kvällen sedan så hade vi grillknyte med goda vännerna Maik, Stefan och Adrian. Så gott och så trevligt att prata om nutid och gamla minnen. Vi har känt varandra länge nu. Vi satt vid grillhuset på Liane och kunde lyfta in allt under tak när åskan och regnskuren svepte förbi. Det blev ändå inte kallt.   

Kommentarer
Postat av: Znogge

Det där kallar jag räksmörgås! Kommer jag någon gång till era trakter vet jag var jag ska äta :D

trevlig fredag!

Svar: Dom är gigantiska! Får erkänna att vi delade en. Ha en bra helg!
Inga Magnusson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback