Skönt att ha dubbat på fötterna!

Jo så här  kan vägar se ut på landet  på vintern.  Det är bara att räkna med. Jag går på den här vägen  varje dag, ibland är den isig.  Bra före för spark om man nu har det. Om man, som jag, går utan spark men med en liten Seffrin -tax så är det himla skönt att ha dubbat. Jag är väldigt förtjust i mina Ice bugs och använder dem i stort sett varje dag på hundpromenader vintertid. De är inte bara säkra på is, de är bekväma promenadskor, varma och sköna,  skaver inte alls mina pjåskfötter. Det finns skyddsöverdrag av gummi att trä över dubb-sulorna om man behöver gå in på vanliga golv i butik till exempel. 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Det förstår jag att du gör! Vilken isgata till väg...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback