Freedom Peter o Helena, nätvänner sedan flera år!

Idag var de huvudpersoner i ett stort reportage i vår tidning NWT. Vilken överraskning!  De bor på husbåt i Pampas marina i Stockholm / Solna  i stort sett bredvid Karlberg, nära sonfamiljen. Vi har följt varandra i flera år, sedan de bytte sin lägenhet mot husbåt med allt vad det innebär. Vänner på blogg och facebook är ibland ovanliga  och det här paret är bland mina mest spännande. Förutom att de faktiskt bor på en husbåt så tillbringar de mycket tid i sin husbil, som också heter Freedom, och reser runt i Europa.

Kommentarer
Postat av: FREEDOMtravel

Men vad kul att du såg detta och visar upp reportaget!!! Journalist/fotograf var hos oss nyligen, men vi hade ingen aning om var reportaget skulle hamna ... ;) (De rapporterade till TT) Får jag låna bilden?

Svar: Absolut får du låna bilden! Jag letade länk på NWT men hittade ingen. Kanske finns på TT då. Jag läser NWT på nätet enbart, har ingen papperstidning. Det var trevligt skrivet.
Inga Magnusson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback