Sista skidturen på ett tag

 
Det blev ett par varv runt idag också med skidorna. Jag antar att det är sista gången på ett bra tag. Det är varslat för ordentligt mildväder uppåt + 8 grader, regn och blåst. Så gissningsvis försvinner våra 30 cm snö rätt kvickt då. Synd för detta har varit fint!
 
Där borta bor vi. Det började snöa när jag åkte, blev som lite mörkt fast det var mitt på dagen. Medan jag åkte så jagade Jazz på en hare rätt nära mig. Han motionerade den ett bra tag. Roland jobbade i skogen så jag hörde motorsågen också. Det är inte tvärtyst på landet. Sen blev det en promenad med Seffrin förstås. 
Men det ska väl komma fler tillfällen, vintern har ju precis börjat. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Men än är säkert inte vintern slut. Fast nog kunde det legat lite till när det ändå kommit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback