Vackra dekorationer!

 
Jag blir så avundsjuk på människor som har den där konstnärliga talangen att göra smakfulla dekorationer. Jag kan inte, vet aldrig hur jag ska bära mig åt, har  nog inte lust heller, vilket säkert beror på att jag misslyckas. Igår kväll var vi hos goda vänner på jättegod äting och massor av olika maträtter. Det var så gott och dessutom trevligt sällskap, till och med dragspelsmusik som stöd för snapsvisorna.. Vi var nog 12- 15 personer. Och jag faller i trans över sånt här som det bjuds en hel del av i det här fina huset. Vi har inte ens börjat pynta till advent och jul, inte en enda stake eller stjärna finns på plats. Suck!
 
 I dagens Vinterstudio på TV så är visst en årjängskille med; Henrik Gustavsson, som sjöng och spelade på julbordet häromdagen. Det får vi kolla på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback