Tyst är det på Liane nu!

Inga glada rop och skratt hördes när jag gick förbi Liane med Seffrin-taxen igår eftermiddag. Det är en påtaglig tystnad och  saknad efter barn och vuxna som tillbringat påsken här.  Tänker rörd på sånt som våra små gäster sagt om dagarna på Liane.
- Det här måste vara den bästa dagen i hela världen!
Och en annan
- Jag gör ett album inne i mitt huvud med alla roliga saker vi gjort här i Värmland, så jag kan tänka på dem.
 
Till sommaren kommer de tillbaka igen! Det ska bli så roligt med liv och rörelse på gården igen.
 
Nu har vi haft plusgrader något dygn och solen är varm. Det börjar bli  vårflod i bäckar och vattendrag. Tur att vägen höjdes här för några år sedan, annars hade den varit under vatten nu. Seffrin kollade intresserad på nya dofter.
 
 
 
 Ikväll ska vi försöka skypa och sjunga för yngste sonen Mattias som fyller år idag. Han bor ju i Seattle så något gemensamt firande kan det inte bli. Men vi har skickat ett paket som vi hoppas har kommit fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback