Ingen väg ikring!

Nu måste jag börja ta bort vinterståndarna. Jag brukar skryta med att mina perennarabatter är arbetsfria. Det är dom förstås inte. Man måste ta bort blomingen från förra säsongen. Jag brukar inte göra det på hösten och skylla på att det nya behöver skydd av vinterståndarna över vintern  mot snön. Men sanningen är ju att jag inte gillar det här jobbet och drar på det så länge det går.  Nu ,måste jag i alla fall börja. Det blir inte mycket gjort varje dag men några meter i alla fall.  Och mammas gamla kärra hänger i. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Det jobbet gillar jag inte heller så det skjuts gärna upp till våren. Inte för att det blir lättare eller roligare då...

Ha en bra kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback