Jag gillar våra robotar!! Vill ha en som skurar också!

Jag var inte entusiastisk över inköpen av våra robotar, vi har en gräsklipparrobot och en dammsugarrobot. Det var Roland som ville ha dem. Om jag nu ska vara fördomsfull så är det ofta så att män gillar sånt som surrar och brummar. ;-))  Men jag har fallit för dem och gillar verkligen både Einar (gräsklipparen som är döpt efter trädgårdsmästaren som anlade gräsmattorna på Liane) och Rut (som dammsuger inne). Märker att jag går omkring och hoppas på att få tag på  en robot som torkar golven också. Det borde inte vara omöjligt. Kanske redan finns? Tacksam för tips förstås.

Kommentarer
Postat av: Lena

Jo då det finns tydligen, fick upp det här direkt på facebook efter att jag läst ditt inlägg
https://www.coolest.se/sv/produkt/cleanmate-s900-2266/

Svar: Tack för tips! Jag ska kolla! ;-))
Inga Magnusson

2017-09-14 @ 11:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback