Svärdotter Carin är inte på älgjakt!

 
Hon är i Neapel på jobb med Chanel. Bilderna kom idag. Från 6 grader och regn i Stockholm i morse till 22 grader och sol är en omställning. I bakgrunden Vesuvio o Capri. 
 
Carin är redaktör för skönhet på tidningen Elle och Chanel presenterar här sitt vår och sommar-program med make up. .
 
Utsikt från hotellrummet! Den kan man stå ut med.
 
Vår agenda är mer blygsam: Jag lyckades i alla fall putsa två fönster idag, men såg sen mina missar i solskenet och får göra om en del imorgon.  I kväll ska vi åka och hurra för ett födelsedagsbarn, fast inte ett barn direkt, han är i vår ålder.  I morgon älgjakt igen förstås och jag bör  fortsätta med fönstren och grovtvätt eftersom vädret blir fint. På eftermiddagen blir det kollektiv soppa i jaktlaget. Onsdag ska det bli regn och jag tänker att det blir stormatlagning för min del. På eftermiddagen senare  ska vi nog på en lite högtidligare sammankomst i slutet sällskap. Vet inte riktigt än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback