Små grupper i huset!

Det vill bli som små grupper  i huset. Här på min mammas gamla byrå så finns en sån. Byrån var från början en del av hennes möblemang med röda och svarta lackfärgade möbler. Det fanns en piedestal, ett nattduksbord, tvättkommod,  en byrå och ett par stolar. Sen blev möblerna avlutade av min mamma och målade i ljust gul färg och till slut lutade jag av all färg på byrån. Grupparrangemanget består av två akvarellbilder som en god vän har gjort och som jag är väldigt förtjust i, en blombukett från trädgården och ett litet vildsvin som vi fått av goda vänner inhandlat i Brunskog tror jag på hantverksmässa.  Sen gäller det att hålla sitt arrangemang fritt från grejer som bara vill hamna där för tillfället. ;- )). Nästa inlägg blir recept och bilder från den fantastiska måltid vi åt igår kväll med hare som tema. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback