Från Lerinmuseet Sandgrund

Jag var ju på vernissagen på utställningen med "Lerins lärlingar" men det var så mycket folk att det var svårt att se alla utställningar ordentligt. Så jag har gjort ett nytt besök för att se de bilderna bättre och även övrigt förstås.
Den här var ju en favvo, stenar är jag svag för. Den är gjord av Hans Strand, som gjort ett antal fina bilder som just nu finns utställda hos Lerin
 
Hans hade ett antal fina bilder på sin utställning. 
 
Här är några bilder gjorda av Lerins lärjungar. Hoppas de får hänga kvar ett tag till, de är sevärda!
 
 
Och här är ett par bilder som Lars Lerin gjort själv, såna som jag gillar.
Här är mycket av det svarta ljuset som är speciellt för Lars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback