Kul bild från god vän!

Bilden är en mycket uppskattad gåva från en god vän! ;- )). Fast hundarna har inte förstört några möbler, vi måste köpa en ny soffa ändå. ;-)) Det kommer mer bilder från Seattle och från Hallsberg och inte minst Lerinmuseet i Karlstad senare, när jag hunnit fixa det, Just nu kämpar jag med ett berg av tvättkläder från två veckor utan tvätt för oss båda. Och dessutom har vi under tiden vi var borta fått en ny tvättmaskin. Den gamla lyckades gå sönder precis innan vi åkte. Så jag läser ivrigt instruktionerna, utan att begripa hur jag ska få till extra sköljningar. Det finns en knapp men den lyser inte. Önska alla en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: znogge

Även om hundarna inte förstör så slits möblerna ändå. Vi bytte soffa för ett par år sedan och i den är det hundförbud.

Trevlig torsdag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback