Jag firade examen igår, på Stationscafét!

Dagens och en liten bubbel fick det bli för att fira examensdagen! 
 
Reine och Rickard klurade på stenläggningen. Och jag blev omedelbart, på stående fot, erbjuden att börja jobba med att lägga sten istället nu när jag inte längre ska jobba som lärare utan bli pensionär! ;-))
 
Det blir fint mellan tåg- sovvagnen och stationen i Svensbyn! Sen är det ett antal evenemang inplanerade framöver under sommaren i Svensbyn,  typ Dough Seeger, Kicki Danielsson, Irländsk afton, Packmopedsturnén,.

Kommentarer
Postat av: Znogge

Klart att dagen skulle firas! Ni verkar ha trevliga planer för sommaren men just jobbet som stenläggare hade jag avböjt! Vänligt men bestämt ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback