Långpromenad med lille Seffrin idag lördag!

Seffrin har hela tiden koll på läget runt oss, vittringar på marken och i luften. Inte minst i luften. Han kollar alltså inte på dimmorna där borta. Fast det gör jag, de rör sig hela tiden. Vi gick en sväng till gamla kyrkplatsen / Signebybryggan. Bilder därifrån kommer imorgon, hinner inte idag.
 
 
Jag tycker han är en snygg hund och jag är inte ett enda dugg partisk! ;-))
 
Efter vägen såg vi en snygg häst; Moe Braga, om jag ser rätt under täcket. Hon bor på Prästgården, är den enda häst jag gillar. Annars är jag rädd för hästar, "farliga i bägge ändar" som en god vän brukade säga. (Och "obekväma på mitten" som Anita tillade ;- ) ) Men Moa är snygg och lyckas alltid se snäll ut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback