- Tack snälla du som uppfann Icebugs!

Jag är så tacksam mot den person som uppfann Icebugs. Utan mina dubbade skor skulle jag inte våga mig ut på promenad med lille Seffrin-taxen. Det är riktigt isigt och lömskt nu. Och gamla kärringar ska vara rädda om sina lårbenshalsar. Men jag kan gå helt avslappnat med de här på fötterna. Fast jag fick bylta på mig ordentligt igår. Det är bara några minusgrader men blåser en iskall nordvind. Det blev inte jättelångt, någon halvmil kanske. Får se hur långt jag orkar idag. Väljer nog skogen för att slippa isvindarna.
 
 
 
Lille Seffrin har inga problem med halkan. Hans enda problem är att jag inte släpper lös honom när vi korsar färska rådjursspår. ;- ))

Kommentarer
Postat av: Veiken

ICEBUGS är helt suveräna.... en mycket bra försäkring när det är halt!

Svar: Japp! Jag hade garanterat ramlat och brutit mig utan dem, till o med flera gånger.
Inga Magnusson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback