Sanda på hemväg idag!

Det är så vackert när man åker E18 från Årjäng och hem till Sillerud. Det börjar vid Åsebyn och då tar man upp kameran, börjar feppla med inställningar- Då blir det klart till man kommer till Sanda. Så blev det idag också. Dagens bild från Sanda med utsikt över Järnsjön förstås. Sen tänkte jag passa supermånen men det blev inget nu heller.
 
Kan väl bara i förbifarten tala om att jag äntligen kommit igång med att skriva om hur jag brukade försöka skapa en bra klass. Det ska bli några inlägg framöver. De finns här på bloggen på kategorin "Göra en bra klass" med inlägg daterade i augusti.  Jag är inte världsbäst på det, varje lärare har sitt arbetssätt. Jag har ju lärt mig av andra och tycker att vi ska dela med oss så mycket som möjligt. Det här får väl bli min yrkesmässiga avrundning, nu när jag är pensionär och solen har gått ner över mitt jobb. ;- )) Passande illustration blev det helt oplanerat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback