Shoppingrunda men detta köpte jag inte!

Under dagarna i Stockholm o Hallsberg  o Karlstad så blev det en o annan shoppingrunda och några plagg hittade vägen med hem. Men inte det här kan jag säga. Vet inte riktigt vem som kan bära upp detta!  En lite märklig utstyrsel. Den är såpass ovanlig att den kommer med på min blogg vilket inte många klädesplagg har gjort. Kläder är jag helt enkelt inte så intresserad av. Det får bli enkelt och bekvämt och helst bomull förstås. Men det vore roligt att få se någon komma klädd i detta. ;-))
 

Kommentarer
Postat av: Åsa Persson

Var i Göteborg under helgen med en väninna och vi hade ungefär samma funderingar... föll inte oss i smaken i alla fall!

Svar: Undrar hur den har kommit till??
Inga Magnusson

2017-04-02 @ 16:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback