Krafsat i rabatterna idag onsdag!

Före
 
Efter
 
Jag försöker ta en stund varje dag. För långa pass åt gången ger ont lite överallt. Det är väl åldern som gör att kroppen blir stelare och protesterar mot obekväma arbetsställningar. En del är fixat nu men rätt mycket kvar. Sen har Roland lovat att blåsa asfalten ren med någon maskin när jag är klar. Vet inte hur han gör men det låter bra.
 
En annan "efterbild" men jag missade att ta någon "förebild". Det var i alla fall höga och risiga vinterståndare. Ett tacksamt jobb att rensa upp tidigt på våren, det syns väl.
En "efterbild"  till men ingen "förebild". Mossan på asfalten ska bekämpas, måste det varje år. Trodde det skulle bli bättre nu när vi tagit ner träden, men det är lika illa. Och som sagt, Roland ska blåsa bort löven så då sopar jag inte asfalten som jag alltid gjort tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback