Agenda

Idag torsdag
 
- tvättat allt i 4 hundars sängar
- fixat en perennarabatt i två länge pass
- förberett morgondagens måltid för gäster
- vi tog en liten  bygdetur på kvällen
 
Får ont lite överallt av rabattrensning. Träningsvärk förstås eftersom jag aldrig annars gör något mer ansträngande med armarna än lyfta pennor och papper.  Försöker förtränga att den enligt forskning vanligast sysselsättningen som hjärtattackpatienter haft precis före sin attack är just att man arbetat hårt och ovanligt med armarna i vinkel ut från kroppen :-)) Ungefär som häckklippning (sysslar jag inte med!) eller rabattrensning på alla fyra (sysslar jag med).  Förtränger också att två nära släktingar dött i hjärtinfarkt just vid min ålder, 67.
 
Imorgon fredag
 
- gör ett ryck i den återstående rabatten, borde se prydligt ut inför morgondagens gäster ;-)
- hoppas att en bloggkontakt kommer på fika under dagen! Vore ¨sååå himla roligt att få ses efter åratal av nätkontakt. Håller tummarna att de stannar ett par dagar så jag får bjuda på grill i Lianegrillen lördag kväll
- matgäster på kvällen. Vi ska kolla lite på Rolands USA-besök, de har gemensamma släktingar.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback