Promenerande igår söndag!

 
Jag gick ner till sjön med Seffrin. Han gillade förstås att få dricka vatten efter ett par kilometers promenad
 
En speciell båt av trä närmade  sig bryggan medan vi pratade med en fiskare.
 
Nu börjar löven gulna. Vy från Prästgården och mot Tobyn.
 
Här är solens sista strålar över Bäcketjärn från Furnäs. Ögonblicket var över på ett par minuter.
 
På Prästgården fanns nu Moe Braga. En speciell häst som jag gillar, fast jag egentligen är rädd för hästar
 
 
Och tillbaka igen var fölungen som jag tror heter nåt på Tyra-lill eller så. Döpt av Sofias dotter i så fall.
 Fin bläs och fin färg!
 

Kommentarer
Postat av: Maria Axelson

Vilka fina bilder.Det är roligt att följa fasanerna :-)
Usikten från furnäs tröttnar jag aldrig på. Det är så vackert!

2016-09-19 @ 07:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback