Agenda

Gårdagen blev inte riktigt så ledig som jag trodde innan. Det ramlade in en del förpliktelser under dagen. Jag lyckades med viss självövervinnelse också övertala mig själv att putsa ett fönster, tog det värsta. ;- ) . Trevlig eftermiddag i grillen hade vi i alla fall. En av våra jaktgäster sköt en råbock efter grillningen. Och jag hann med en långpromenad. Partiledardebatten undvek vi och kollade på Johan Falk istället, men vi knoppade innan den var slut.
 
Idag måndag börjar som sagt älgjakten. Men jag håller mig hemma. Det blir matlagningsdag, ska mala älgfärs, göra älggrytbitar färdiga och frysa samt  fixa till pålägg av några saltrullar.
 
Bör hinna med ett fönster till
 
Långpromenad
 
Någon gång under dagen kommer takrengöringsfirman från Grums och ska göra rent taket på Liane och på Tjärnshaget. Vet inte om jag måste visa dem till rätta eller om de klarar sig själva. Alltid något att göra med hus.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback